Hej.

 
 
Hej på er :)
 
Jag sitter här och funderar över julklappar som ska fixas. Drygt. . . . .
Det löser vi sen.
 
Ja vad vill ni veta ?
 
Att livet som ensamstående mamma flyter på :) Att vissa dagar är det tufft till tusen. ;Men mest för att tiden till att få tid till sig själv inte riktigt finns. Men det är ju helt klart värt det.
 
Julia är nu tio månader och går. Eller ja nästan springer.Hopplösa barn, överallt och kikar och busar för fullt :) Hon har nästan slutat krypa helt. Det är ju trots allt lite roligare att gå. Men hon utvecklas fort detta barn. Hon vet vad hunden säger och vad man säger till kisen.
Ja listan kan göras lång på vad hon lärt sig.Älskade barn!
 
Ah men Kiss till sweden rock! Jag tackar gud för att han hört iaf en av mina böner!
 
Något hände. Något som inte skulle hända än. Jag skulle vänta men ändå hände det.
Det gör iaf att jag fortsätter  med att må bra och till och med ännu bättre.
Men jag tror inte på långvarig lycka. . . .Därför tar jag dagen som den kommer.
 
Jag lever för dagen och för nu. Just detta nu. . .
 
Och nu ska jag äta en negerboll som jag bakat. . . ;)
 
Godnatt söta ni.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0